Modern Mobiliteitsbeleid voor Winnaars

Opinie  |  di 8 sep 2020  |  Bron: Merknemers.nu  |  Auteur: Esther Flipse  |  Trefwoorden: ,

Thuiswerken

Thuiswerken is een thema dat bijna dagelijks voorbij komt. Niet alleen aan de directietafel en op de afdeling HR, maar ook daar waar het woord zijn bestaansrecht aan ontleent: thuis. Sinds de uitbraak van COVID-19 en alle maatregelen die daar uit voortvloeiden transformeerde dit fenomeen zich voor velen van een taboe naar vanzelfsprekendheid. Ineens werd duidelijk dat de productiviteit omhoog ging, dat het ziekteverzuim minder werd en dat het bijdroeg aan zaken als motivatie, vertrouwen en kostenreductie. En er was meer. Geen files, geen overbelast openbaar vervoer, CO2 reductie en een positief werkgeversimago. Het mag duidelijk zijn, thuiswerken is niet meer weg te denken en is een integraal onderdeel geworden van ‘het nieuwe normaal’.
 

Van start dan maar, jawel, maar hoe?


Lees meer

Esther Flipse

Esther Flipse Meer info

Esther is consultant eigentijds beloningsbeleid.
Hoe ziet eigentijds beloningsbeleid eruit en wat zijn innovatieve, slimme manieren om het werkgeversmerk te versterken? Met mijn meer dan 20 jaar ervaring heb ik veel organisaties geholpen om deze vragen in te vullen, maar ook om de doorstap naar de communicatie te maken.
Mijn specialisatie is het realiseren van een doelgericht en eigentijds beloningsbeleid. Ik ben de perfecte partner voor organisaties die medewerkers zien als hun belangrijkste kapitaal. Samen met mijn klanten, de organisatie èn medewerkers, ontwikkel ik een beloningsbeleid dat past bij hun persoonlijke situatie en de bedrijfsvoering. Uitgangspunt is het realiseren van oplossingen zonder de risico’s van onvoorspelbare kosten.
Ik bedien organisatie van 10 tot 10.000 medewerkers in diverse branches. De organisaties hebben allen één ding gemeen; zij hebben ‘goed werkgeverschap’ hoog in het vaandel.

Achtergrond
Ik ben al meer 20 jaar actief als consultant het gebied van moderniseren en flexibiliseren van arbeidsvoorwaarden. Ik ben in 2000 gestart als account-manager bij FreeBeans. Vanaf 2015, na de verkoop van FreeBeans, ben ik als consultant gaan werken bij verschillende organisaties w.o. Benify en Tasper. In 2017 ben ik gestart als zelfstandig ondernemer met mijn bedrijf Merknemers en ben verbonden aan HR-kiosk.