Klantcontact

Zodra wij met u in contact komen over een HR-vraagstuk of een HR-hulpvraag brengen wij samen met u zo snel mogelijk de ondersteuningsbehoefte in beeld. Zo kunnen wij direct voor u aan de slag om de juiste HR-professional of  HR-expert binnen het HR-Kiosk Services Netwerk te vinden. Het klantcontactcentrum van HR Kiosk Services staat daarbij voor u klaar om uw hulpvraag te begeleiden.

Arrangementen

Wanneer u besluit om gebruik te willen maken van onze dienstverlening, bieden wij u vier HR-dienstverleningsarrangementen aan.
 
  • HR-strippenkaart, een dienstverleningspakket van 40 HR-adviesuren die u gedurende een vooraf bepaalde periode verspreid kunt inzetten in een periode van weken/maanden (HR-vraag/verkenning).

  • HR-basisofferte, een dienstverleningspakket rond een kleinere HR-opdracht, dat in een periode van 3-6 maanden uitgevoerd kan worden om de HR-opgave te realiseren (HR-trajecten)

  • HR-offerte, een uitgebreid dienstverleningspakket rond een grotere HR-opdracht, dat in een periode van halfjaar/jaar kan worden uitgevoerd om de grotere HR-opgave te realiseren (HR-projecten)

  • HR-offerte-plus, een uitgebreid dienstverleningspakket rond een grote HR-opdracht dat in een periode van een jaar/jaren kan worden uitgevoerd om een grote HR-opgave te realiseren (HR-programma’s)

Dienstverlening en voorwaarden

Binnen het HR Service Netwerk werken we met uniforme tarieven vanuit de participerende netwerkpartners. U weet dus altijd waar u aan toe bent, ook als uw HR-vraagstuk tussentijds een wisseling van netwerkpartner vraagt.

In onze dienstverlening hanteren wij bureaukosten om u te voorzien van de juiste backoffice-ondersteuning, HR-instrumentarium en -faciliteiten. Op deze manier kunnen we een hoog niveau van klantcontact handhaven vanuit ons klantcentrum. 

Als wij uw HR-ondersteuningsvraag als scholingsvraagstuk kunnen duiden dan beschikken wij in het HR Service Netwerk over een CRKBO-registratie waardoor BTW vrijstelling mogelijk is, als dat voor uw organisatie beter passend is.

Het is mogelijk om met u facturatieafspraken te maken voor betaling in termijnen (1e termijn 40%, 2e termijn 40% en 3e termijn 20%), dan wel het factureren op maandbasis waarbij de ingezette uren met u verrekend worden. Alleen de werkelijk gewerkte uren worden in rekening gebracht onder verantwoording van een duidelijke specificatie. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen voor onze dienstverlening.

Meer weten over onze leveringsvoorwaarden raadpleeg dan dienstverlening en voorwaarden.  

 Ga direct naar: